Resultados 1 al 2 de 2

Tema: ¿Dónde puedo encontrar tiendas musulmanas en Madrid?

feroz-miah-269 Guest

Predeterminado ¿Dónde puedo encontrar tiendas musulmanas en Madrid?

Assalamu aleikum

no hablo much espanol, pero lo intento. Voy a vivir en Madrid. Me gustaría saber donde puedo encontrar grandes tiendas halal. También estoy en busca de grandes tiendas turcas.

Conozco las tiendas bengalí en Lavapiés, pero son pequeñas. Busco grandes tiendas.

También estoy en busca de grandes tiendas de chinos, donde puedo comprar fideos o especias.

¿Hay tienda islámico más grande en Getafe?

(If someone can speak english or german, please let me know the answer in english).

nadah-ben-577 Guest

Predeterminado

In the neighborhood Embajadores there is a small and big shop, in the small shop sell so much products and in the big shop the same than the first, but this shop have things from india or something like that...
    In the neighborhood Usera i know have a so much big chinese shop, is a supermarket, there sell the things you want, noodles,spices and the things you told us.
    In the neighborhood La Concepcion (M40) you can find a supermarket halal too...
    Actually in all neighborhood you can find Moroccan shop and Chinese shop too..
    I always go for buy in Embajadores when im there in vacation and i need something from Morocco.
    Im sorry for cant help you more, when you will come Madrid, dont worry for nothing, you will can find all you need.